Trött trött och åter igen trött,

Ah riktigt trött är jag faktist. Gick upp 06.00 imorse för att jag
var tvungen att åka med 07.20 bussen. Förvånad vart jag för
Madde var vaken, och Chrille skrämde mig när jag stod i kylen
och tog ett glas mjölk, så det var lite mjölk på golvet.
Jag vart faktist förvånad själv att jag ens orkade gå upp idag.
Trodde inte att jag skulle orka, men det gjorde jag och det är
jag stolt över.
Hade nationellt prov idag och det gick inge vidare, jag tyckte det
var jätte svårt och det tyckte dom andra med. Så det gick nog åt
helvete.
Slutade ändå 10.45 idag, och jag hann med 10.50 bussen. Så
det var skönt. När jag hoppat av bussen i Arboga så gick jag till
min mormor och morfar. Åt god mat och bakade sedan med
mormor. Skrev även av lite recept som hon hade också, kan ju
vara bra att ha när man flyttar hemifrån (vilket troligen sker till
hösten), det jag hoppas på iaf. Skulle vara skönt faktist.

Madde var även in till sjukhuset i Västerås idag, hon har en
infektion i syn nerven. Sen var det en till sak, men det nämner
jag inget om förens hon blivit undersökt igen eftersom det inte
var 100 % säkert. Hoppas verkligen att det blir bra iaf, Madde är
ju min brud, så är det bara. Men finns iaf här för henne och
kommer stötta henne i alla väder, så är det bara.

Imorgon ska jag till tandläkaren klockan 08.00, sen drar jag och
Emelie en sväng till Köping för en liten shopping runda. Så får la
se om jag finner mig nått fint. Hoppas på att hitta någon bra hårfärg
också, känner för lite förändring. Så ska jag köpa mig en bok som
jag kan skriva recept i, så jag slipper ha massa papper ligga som
jag sedan kommer att tappa bort som jag gör med allt annat.

Hittat ett par skit snygga jeans också, ser lite slitna ut.
Det är ju mycket färger och slitna jeans som gäller i vår. Men dock
tycker jag inte det är så snyggt när jeansen ser för slitna ut, så det
ser fejk ut. Men dom jag hittat tyckte jag var lagom, får dock vänta
ett tag innan jag invisterar dom. Men tills dess kanske jag hittar några
andra snygga jeans som jag tycker är bättre, återstår att se.
Hårmodet i vår är att det är färgerna platina blond, blond, brunett och
rött som gäller. Vart inte direkt lättare angående min hårfärg eftersom
det inprincip är alla hår färger. Men men, får väll se hur det blir
imorgon.

Igår fixade jag en klipp tid, börjar bli dags att jag klipper mig faktist.
Sen så igår fick jag sms av Bosse (Chrilles pappa) om att det varit
försök till inbrott på min pappas butik. Två glasrutor som var helt
sönder. Sånt gör mig så irriterad, för dels så börjar larmet att tjuta
så fort rutan spricker och det krävs mer än ett slag för att komma
igenom dom där rutorna, men det har folk tydligen inte fattat än.
Sen var det kanske max 4 klockor i vardera fönster, inget guld eller
nått, eftersom dom höll på att skylta om. Klockorna var heller inte av
något direkt värde heller, hjärndöda människor finns det iaf.

Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback