Trötter,

Idag är jag riktigt trött, sitter vid Chrilles dator för min är hemma
hos mamma.
Dagen började väll inge vidare, försov mig. Vaknade 8.50 och
bussen går 9.20. Så var att stressa sig för att hinna till tåget,
och jag hann precis, skönt det. Sen när jag väl skulle gå på
historian så hittade jag inte salen vi skulle vara i, för dom bytte
salar nu till vår terminen. Malin C hade heller inte med sig sin
mobil så fick inte tag på henne heller, men efter cirka 45 min
försenad så hittade vilsna jag salen. Sen var inte Malin (Marcus
Malin) inte i skolan, så var lite tråkigt, hehe.
Skoldagen har vart slapp, dock den längsta och jobbigaste dagen
idag, gick rätt fort ändå. Men matte lektionen som är sista timmen
gick riktigt segt, usch. Tycker verkligen inte om min nya matte lärare,
gammal sur gubbe. Men klarar nog av det hoppas jag.
När jag kom hem till Arboga så gick jag för att träffa Chrille, men han
var och gymmade med Alex. Killen min ska bli biff, haha. Så jag följde
med Emelie till ÖB, sen köpte jag med mig pizza och cola hem,
misstänkte att Chrille skulle vara hungrig när han kom ifrån gymmet
och rätt hade jag om den saken.

Nu ska jag vara lite social mot Chrille, kanske skriver senare
när jag är hemma.
Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback