xbox,

Klockan är nu in på natten, strax över 2 och jag ligger och spelar
xbox i Chrilles säng medans han spelar cs, hehe.
Fast nu tog han över spelandet för att visa att han är bättre än mig,
vilket han också är, hehe. Men jag kan skylla på att jag började att
spela det idag, hehe. Nu retas han som fan, men det är ju typiskt
killar.
Hur dagen har sett ut är väll rätt boring eftersom jag sovit hela dagen
och Chrille har vart i Västerås med sin bror och kusin.
Vid halv 9 gick jag och mötte Madde efter att hon slutat jobba och
vi knallade till kosnum för att köpa lite smått och gott och vandrade
sedan hem. Samtidigt som vi kom till lägenhets huset kommer
Chrille så det var ju timeing, hehe.
Sen har jag bara legat vid datorn och sen spelat xbox, nått bil spel
kommer inte ihåg vad det heter men det är rätt kul iaf.
Vi tog en promenad till statoil precis innan det skulle stänga och
Chrille köpte lite cola. Sen när vi kom hem så har jag bara legat
i sängen och spelat.
Snart dags att sova, ska upp 12 imorgon för att sedan göra mig i
ordning och knalla till pappsen och äta god mat.

Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback