Ärlighet vinner i längden,

Det bästa man kan göra är att vara ärlig och säga sanningen. För
ljuger man så kommer sanningen fram förr eller senare.
Som igår, liksom hur fan skulle jag reagera? Kände mig som ett
jävla fån som inte fatta ett skit!
Men men tack för att du ljugit mig rätt upp i ansiktet, hur mycket är
det du säger sant egentligen? och hur mkt ljuger du för mig?
Liksom framför ALLA också, inte bara jag, utan mina vänner med.
Fyfan, ingen rolig upplevelse direkt. Och så många gånger som jag
frågat om det är så, och du har blå nekat det. Svårt att bara säga "ja"
för då hade det inte vart nått mer om saken, men nej, här ljuger man
en rätt upp i ansiktet istället, yes. Det som gör mig förbannad, hur du
kan stå och ljuga mig rätt upp i ansiktet, FYFAN

I want the truth from you Give me the truth, even if it hurts me!!


Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback