Fattar inte,

Ne jag fattar verkligen inte.
Varför ska man bara ge och ge och ge ? När de flesta bara
tar och tar ? Liksom känns inte direkt så kul om man säger
så. Varför ska man bry sig när folk skiter i en själv ?
Nej jag är riktigt trött på hur allt ska vara och är just nu.
Jag är en person som bryr sig om allt runt omkring mig, och
skiter inte i folk osv. Men minst hälften av dom jag har runt
omkring mig skiter i mig, och bryr sig inte eller nått, utan det
är bara folk som tar och ger inget tillbaka.
Kanske passar på för de vet att jag är någorlunda snäll? vad vet
jag.. Tycker inte det är direkt kul.
Det ska vara lika ifrån båda och inte bara "jag skiter väll i vad
du gör", haha, hur kul känns det liksom ? Det är som om jag
skulle säga att jag ska hoppa i ån, så får man som svar "ja
men gör det då? jag bryr mig inte precis".
Precis just så är det just nu. Folk borde börja tänka lite mer,
jag kan stå ut med mycket, men inte hur mycket som helst. Nu
har folk börjat gått över gränsen, så nu är det för mycket!

Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback