Film,

Dom senaste dagarna har jag kollat på en hel del filmer,
i söndags så kollade jag på "Confessions of a Shopaholic". Den
filmen var verkligen bra, skrattade en hel del (vilket Madde vet om
eftersom hon satt bredvid mig) haha. Känner även igen mig lite i
det där, för jag är grymt bra på att spendera pengar och köpa saker
som jag inte ens behöver.. men jag försöker bättra mig på den fronten.
Anyway tillbaka till filmen, huvudrollen "Rebecca Bloomwood" spelas
utav Isla Fisher. Hon  bor i New York och är shoppingmissbrukare, och
hon använder sina kreditkort flitigt, när hon sedan får räkningarna så
bryter hon ihop. Hon får hjälp med det i en grupp med folk  som har samma
problem. Filmen består av mycket skratt och är nog en typisk tjejfilm. Så se
den, jag gillade den starkt.


En annan film som jag och Chrille kollade på imorse var "Baby Mama", den var
också riktigt bra faktiskt. Svårt att veta den riktiga huvudrollen egentligen, för filmen
handlar lika mycket om både "Angie Ostrowiski" och "Kate Holbrook", "Angie" spelas
utav Amy Poehler, och "Kate" spelas utav Tina Fey.
"Kate" är en framgångsrik kvinna, och nu i 37 års ålder drömmer hon om att få ett barn.
Men hennes livmoder är "T-formad" så hon har en chans på miljonen enligt en läkare
att bli med barn.  Så i desperation beslutar sig "Kate" att använda sig utav en
surrogatmamma, och hennes liv förändras när "Angie" kommer in i hennes liv.
Skit bra film, skrattade en del till denna filmen också, så den tycker jag allt att ni kan
ta och kolla på också.


Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback