Fredag,

Ingen dålig fredagskväll faktiskt.
Kom hem från skolan vilket var en helt meningslös dag så
skulle egentligen ha varit hemma och vilat ut lite.
Kom hem vid 16.20, bytte lite kläder och packade lite och
gjorde mig iordning. Sedan körde Lena mig till Chrille och
Madde eftersom hon skulle firas. Trevlans, fick tacos sen var
jag dö mätt. Haha, roliagaste var att Maddes present var ett
pandora berlock till hennes armband, för hennes present hade
inte kommit idag som det var beräknat så klippte ut en bild på
den och slog in. Haha, men anyway så fick jag förklara för
henne sen att det var ett tandsmycke, hehe.
Kalle kom ner och vi började att förbereda oss för party.
Vi spela lite GH, skoj skoj, Kalle hade aldrig spelat det förut
så det var lite kul.
Sedan  kom Mimmi, Danni, Loppan och Elin ner också, riktigt
trevliga brudar det där. Så vi snacka lite, drack, spela  GH och
lyssnade på musik.
Sedan kom Chrille hem vid 22, eftersom han jobbat. Så han duscha
och gjorde sig iordning sedan drog vi till borg, var inte där så länge
eftersom han däckat, så drog en trappa upp och festa där.
Sedan träffade jag Sara och VIctor en stund, och vi snackade en
bra stund för alla kom ut sen och då skulle vi gå och käka.
Sen nu ligger jag i karens säng med huvudvärk och tänkte glo på
en film och hoppas på att huvudvärken ska släppa - usch, den är
verkligen hemsk!

Men men, hoppas Madde är nöjd med sin 19-års dag, älskar dig
och grattis än en gång <3 Hoppas du inte vart allt för besviken när
det var ett tandsmycke och inte ett pandora berlock..

Later dude,

Kommentarer entry
Postat av: Madde

Jag är jätte nöjd med min dag :D vi får göra om den nån dag utan att fylla år alltså ;) haha, nej jag vart inte besviken ;P trodde det va ett pandora för de såg ju ut som det xD haha, tack hjärtat för tandsmycket :D <3<3

2009-03-14 @ 13:04:17
URL: http://norlingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback