Fredag - skolan,

Japp fick inte min långa sovmorgon idag, vilket sög rätt hårt.
Fick gå upp 09.45 för att sedan åka in till skolan vid 10.20, eftersom
jag skulle ha mentor samtal klockan 11.00. Det gick bra, inga
IG-varningar eller så. Så det är fin fint.

Efter samtalet så gick jag och Malin för att kolla på lunchkonserten,
den var okej.
Efter det så gick vi upp till bildsalen och jag gjorde klart mitt fågelbad,
vart rätt okej faktiskt. Nu är jag fett pepp på att börja med min fruktskål
för har en riktigt bra idé till hur den ska se ut osv.
Min kar ringde och klagade på tvättmaskinen eftersom han hade gått
hem till min mamma för att tvätta, haha, stackarn.

Sen var det tråk engelska och nu har jag projectarbete-Tråkiga lektioner
as hell.

Ikväll ska jag, Chrille och Madde upp till Kalle och äta, spela xbox och
dricka lite. Jugge kommer hem på besök också, var ett
tag sen man såg honom faktiskt. Så det blir nog trevligt hoppas jag.

Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback