Hårfärgning,

Yes, ligger här med hårfärg i huvudet, lite sent dock, haha. Men men,
så är det ibland.
Dagen har vart lugn, körde in till köping idag, hade engelska, sen skulle
vi fylla i en blankett om projectarbetet eller hur det stavas, sen kom Lena
och Nettan och hämtade mig. Vi drog till Big In, jag köpte hårfärg, vecko revyn
och glass.
Sedan mötte jag Malin och vi gick hem till min mor för hon skulle kolla på
min bruna skinjacka, som hon sedan köpte :)

Jag gick hem till Chrull och Madde, la mig i Chrilles säng för att slappa lite.
Madde kom hem och visade att hon hämtat ut biljetter för bion vi ska på om
en vecka, ska bli så kul, nått jag verkligen ser fram emot.

Kalle kom hit och vi drog ut till hans garage i Valskog för att kolla på hans
pärla, as nice. Sen drog vi en donken eftersom jag inte ätit på hela dagen,
mycket slarv med maten på sistone - skärpning, måste iaf försöka.

Efter donken så sladdade vi runt lite till, såg en liten mus som sprang över
den här JÄVLA SNÖN som aldrig vill försvinna, usch, ge mig vår nu!

Och nu ligger jag i Chrilles säng med hårfärg i huvudet efter att han hjälpt mig
att färga det, Madde babe gjirde halva görat sedan tog min man över hehe, ska
sköja ur det vi en 00:45, sedan ska vi nog ta en liten promenix.

På tisdag blir det till Örebro för att shoppa alla dessa goingar som jag hittade
där när jag var dit i lördags förra helgen. Ser fram emot det, känner att jag
behöver nått som piggar upp mig lite och gör mig glad.

Men men,
Later dude

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback