Helgen,

Yes nu är helgen förbi, och snart måndag.. usch! Tillbaka till
skolan igen alltså..
Ligger i sängen hemma hos pappa, kollar TV och pratar med
Chrille i luren.

Jag har varit dålig på att blogga i helgen, men jag har inte mått
speciellt bra. Men idag så kände jag att det var dags för att blogg
så nu gör jag det.

Fredag:
Kom hem ifrån skolan, gick hem till mamma för att göra honom
sällskap medans han tvättade sina kläder. Vi gick och åt mat för
jag höll på att hungra ihjäl och var riktigt sur, så vart en pizza som
Jimmy bakade med kärlek till mig, haha. Chrille har bild på den
så får fixa in den på datorn sen så ni får se, hehe.

Efter att ha ätit så gick vi hem till Chrille, hoppade in i duschen
och gjorde oss iordning. Chrilles mor körde upp oss till Kalle där
vi skulle äta mat och dricka, bara umgås.
Sen skulle alla ut och åka bil, och jag fick inte plats så jag åkte
hem till André där jag träffade Sara. Shottarna flöt på bra, Chrille
hade lämnat sin Mintu med mig, vilket var osmart. Kvällen spårade
totalt för min del, men inget jag orkar prata om här.
Madde kom och mötte mig, hem kom vi iaf, men vingligt var det
för min del. USCH, aldrig mer mintu, haha.
Jag la mig i Chrilles säng, rävade lite i hinken jag tagit med mig in
i hans rum, sen däcka jag nog.
Vaknade inte ens när Chrille kom hem, eller när han och Madde
pratade i rummet. Jag var riktigt full, usch. Men har bara mig själv
att skylla, hehe.

Lördag:
Jag vaknade 8 på morgonen, vaknade med ett ryck, kollade mobilen
för att se vad klockan var. Fick panik för trodde inte Chrille var hemma,
Så vände jag mig om och då låg han ju där och sov för fullt.
Gick upp för att sätta i nattskenan som jag sover med, eftersom jag var
lite för full när jag somnat så jag glömde bort både den och ta p-piller.
Madde sov på soffan, vi pratade lite, sen gick jag och sov igen, somnade
fint med huvudet på Chrilles mage.
Vaknade igen vid 11, då Chrille skulle till garaget, och fy vad dåligt jag
mådde, huvudvärk och kände mig sjuk.
Pappas sambo ringde mig och jag var tvungen att följa med till Örebro.
Så jag drog på mig kläder sen kom dom och hämtade mig. Åkte till
Marieberg gick lite affärer, vilket var skit tråkigt och jobbigt eftersom jag
mådde som jag mådde. Tvingde mig själv att äta kyckling wook. Mådde
lite bättre då.

Väl tillbaka i Arboga, i Chrilles säng så somnade jag igen, vaknade vid
18.15 igen. Hade somnat någongång efter 16.00. Men jag kände mig
fortfarande dålig. Men knallade iaf hem till mamma för att äta kräfter med
henne. Vilket var gott fast ändå inte.
Knallade hem till Chrille igen, la mig och vila till 20.00 då jag la mig framför
TV;n för att kolla på premiären av Robinson. Herregud, kan deltagarna
klaga mer eller ? Det är liksom en tävling, sluta gnäll.
Chrille kom hem efter en hel dag i garaget, mös lite innan han sedan drog
ut och åkte bil.
Jag gick upp på stan, tänkte en hel del.
Så kom alla dessa bilar till stationen där jag satt för att ränsa mina tankar
lite..
Träffade Madde och Chrille och sen tillbringade jag resten av kvällen
med dom.
Både bra, jobbig och dålig kväll.

Söndag:

Slapp söndag, vaknade när Chrille gick upp för att åka till garaget
med sin far, somnade om och vaknade vid halv 1 då mamma ringde
och väckte mig. Jag och Chrille skulle nämligen dit och äte mat med
henne och Lasse. Efter det så vart det hem till Chrille igen, ligga i
sängen och kolla film och bara mysa.
Sen kom pappa och hämtade mig vid halv 7 och nu har jag bara
slappat.  Riktigt skönt faktiskt.

Dock fick jag en riktigt tråkig nyhet idag. En nära person som jag känt
i några år tillbaka har gett tecken på schizofreni och drogat hasch sen
2 år tillbaka och går nu på kontroll för att bli ren..
Jag vet inte vad jag ska säga eller hur jag ska känna.. Jag är ledsen och
grymt besviken, visst har jag vetat att du haft det jobbigt.. men jag trodde
inte att det var såhär allvarligt.. Vi berättade allt för varandra, sa precis
vad som helst. Det har vi gjort sen vi lärde känna varandra, sommaren
2005. Självklart är jag ledsen, jätte ledsen är jag, för din skull.. Du har
förstört dig själv.. och vem var det som var med mig ? Du, ditt andra
jag eller haschen ?
Hur kunde du låta det gå såhär långt ? :(
Men men,


Älskar dig Christoffer,
Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback