Helt vanlig söndag,

Nu har man nyss vaknat. Jätte skönt att få sova ut ordentligt.

Igår så vaknade jag klockan 10.00, hade ställt mobilen på väckning
eftersom vi skulle åka upp till sommarstugan och mysa med korvgrillning
på isen och så.
Pappa, Lena och bror plockade upp mig och vi åkte ut till sommarstugan,
var ju som att åka på isbana den sisa biten, usch.
Jag passade på att mysa med Pajro för han gnäggade och kom glatt till mig
när jag stängde den sista grinden som är vid sommarstugan. Så gick han
med mig ner till sommarstuga, hans hage går ner nästan enda fram till
sommarstugan så jag kela lite med han.
Sen hämtade vi ved sen knallade vi ut i vassen för att vi behövde lite skydd ifrån
vinden. Mazze var självklart med och han var överlycklig för att få springa runt
och busa i snön.
Så vi satt där och grilla korv ute i vassen på sjön, var faktiskt jätte mysigt.
Efter grillningen så fikade vi inne i sommarstugan med farmor och farfar.
Sedan åkte vi hem.
Jag la mig i badkaret för att tina, mina fötter var genomfrusna. Sedan bädda
jag ner mig i soffan och kollade på "A cinderella story", den är alltid lika bra.
Sedan knallade jag till Chrilles jobb och var social emot honom, Madde kom
dit efter hon slutat jobbet.
Sen när dom stängde vid 21.30 så gick vi hem och fixade oss lite. Sen kom
Maddes och Chrilles kusin för att hämta mig och Madde för vi skulle upp till
Mimmi.
Var jätte trevligt där, Danni och Loppan var där. Två tjejer ifrån Västerås som
verkligen var supertrevliga. Så kvällen vart lyckad, jätte trevlig och mysig kväll.
Vi drog in till ferlini, sedan gick vi till källarn för att Mimmi skulle prata med
några arbetskamrater. Då gav jag och Madde upp kvällen för jag stod och
skaka som ett jävla asplöv i vinden. Hade inte långkallsånger eller nått under
mina jeans, min nya blåa top och sedan skinnjackan. Hade inte planerat att
vi skulle ut i kylan för då hade jag tagit på mig varmare kläder.
Chrille hade inte bäddat sängen och det gjorde mig lite små sur sådär, inge
kul att få bädda en säng klockan 02.15 precis, och just då ville jag bara krypa
ner i sängen och värma mig för var så himla kall.
Chrille kom hem drygt 1 timme efter att jag kommitt hem,  och han ville att
jag skulle värma han. Men jag hade inte ens själv fått upp värmen så vi
låg och prata och mös bara. Sen somnade vi båda två.
Vaknade inatt av  att Chrille hade tagit täcket av mig och hans låg på golvet,
typiskt Chrille, haha. Men men, älskar honom hur som helst.

Idag blir det till att plugga, historia arbetet ska vara inne imorgon nämligen.
Sedan imorgon så drar jag och Emelie till Västerås, blir skit nice. Kanske
hittar nått mer fint ? Vem vet, hehe.
Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback