Herregud,

Jag säger bara herregud, vad är det som HÄNDER med melodifestivalen ?
Tycker det är så grymt pinsamt.

Vad gör Amy Diamond? Hon är snart 17 år, och springer runt och fjantar
sig på scenen som een 10 åring. Hon ser lika dan ut nu som hon gjorde för
flera år sedan, tycker det är så grymt pinsamt!


Och vad gör Caroline Af Ugglas med ? HERREGUD ! Ingen röst och
absolut inte utseendet heller! fan vad arg jag blir, usch.


PINSAMT SVERIGE !

Later dude,

Kommentarer entry
Postat av: Steph

HAHAHAH hatar dem två. Speciellt Amy, hon ser ut som 12 hahahahah åh snälla kan ingen bara skjuta henne? :D

2009-03-07 @ 22:16:47
URL: http://warlock.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack gumman. Förstår du nu att detta är andra gången Thom gör såhär mot mig. Men men, det gamla är glömt och från och med nu tänker jag skita totalt i den jävla skitstöveln. Jag är värd bättre, som du och alla andra säger. :) Puss!

2009-03-08 @ 01:19:17
Postat av: Thilda

Thilda som skrev alltså..

2009-03-08 @ 01:19:47
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback