Hos min kära man,

Yes, ligger i min mans säng, jätta mysigt.
Tog en lång dusch och nu ligger vi i sängen. Han nördar dock
xbox, men vi ska snart kolla på film.

Gud vilket härligt väder, känns som att våran är påväg, men man
ska inte vara för säker på den saken -.-
Missade bussen hem idag, 10.50, vilket sög rätt hårt. Men satt i solen
ett tag sen gick jag en sväng i affärer, hittade lite snygga saker faktiskt.

Väl hemma i Arboga gick jag till gamla skolan och hälsade på min gamla
lärare som jag hade i 8;an och 9;an, var kul, inte träffat henne på länge och
hon blir alltid lika glad när jag kommer och hälsar på.
Träffade även Frida och Joss, trevliga och dom är alltid lika flummiga :p haha.

Gick hem till pappa för att gå ut med hunden, så busade med han på baksidan
i det härliga vädret. Han verkar gilla vädret, rullar sig i gräset och är helt galen.
Han är så söt, och så gooo.

Chrille kom och hämtade upp mig så var ute en sväng, sen gick jag en promenad
med Sara och Mazze, pratade lite och så. Alltid lika trevligt,

Sedan gick jag hem och la mig i sängen för att vila lite, mår inte riktigt bra,
eller ja nått är det, känner mig så grymt hängig... vill bara sova hela tiden..

Sedan vart det mat, sedan kom Sara så gick vi till konsum och köpte cola
och sedan vidare till sicilia för att Sara var hungrig. Så vi gick dit och åt,
sedan kom Chrille. Hans kusin Jimmy kom och hämtade mig och Chrille
för vi skulle upp och kolla på Emelies hund som hon fick hem idag, hehe.

Men men, sen har det bara varit  slappt och mys. Är grymt trött, känner
för helgen.
Later dude,


Så här söt var min hund idag, Kärlek till honom <3

Och all min kärlek till Chrille, <3

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback