I hate mondays,

Yes idag är det måndag, usch.
Dagen började inge vidare, vaknade vid 6 någongång
att dom bytte fönster i köket hemma hos Chrille, men jag
kämpade med att somna om för Chrille sov som en stock
som vanligt, haha.
Vid halv 9 kämpade jag mig upp ur sängen, smög igenom
garberoben för att jag inte ville gå på toan som är i våran
del eftersom jag inte ville träffa  snickrarna, haha. När jag
hade sminkat mig så var dom borta, så då slapp jag tänka
på det.
Knallade sedan upp till stationen, mötte Sara och Malin där,
trevlans. Snackade osv :)
Skoldagen var lugn och seg, slutade 13.15, skönt!
Knallade upp till busskuren med Hannah, Malin och Micke.
Väl hemma i Arboga så gick jag in på pappas jobb för att
fixa en present till Sussi (Chrilles mor) som fyller år idag,
vart ett par söta örhängen, och tror att hon gillade dom, de
var iaf ifrån mig och Chrille. Knallade sedan förbi Sicilia
för att hämta mat åt mig och Madde. Sen hem till lilla familjen
Norling och  åt och pratade lite.
Sen körde Chrille mig hem till pappa så nu ligger jag framför
TV;n hemma hos pappa.
Mazze vart jätte lycklig när jag kom hem, så kelade med han
ett bra tag. Sen när jag gosat klart med han så såg jag också
ut som en hund, han tappar hur mycket hår som helst, haha.

Så otroligt sugen på att skaffa egen lya, får bli av snart.
Skulle vara riktigt riktigt skönt,
Later dude,


Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback