Kväller,

Ja nu är det kväller, har varit och ätit hos mamma nu, mysigt och
gott! Hon tyckte mina tänder var jätte fina, hehe. Jag och Madde gick
upp till konsum för att jag skulle handla snus till Chrille, Chips och
Cola till mig, MUMS! Träffade även på Sara vid konsum, trevligt. Sen
kom Sandra, Jenny och Ida - som också diggade mina tänder ;D
Nu ligger jag vid datorn i min kars säng, ska snart ut och åka bil
med han, Madde, Marre och Kalle, blir nog trevligt.
Gud vad trött jag är, finns inga ord.. ögonen vill slås igen hela tiden.

Finner inga ord hur vidrig jag tycker du är, ingen känsla i kroppen alls,
ingen respekt, du kör ditt race och skiter i andra. Usch, varför kom du
en in i vårat liv ? Nu verkar det vara omöjligt att få dig här ifrån.. Du
förstörde så himla mycket,

Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback