Kväller,

Ja nu är det kväller, ligger i sängen med min kära pojkvän.
Har nyss haft en lång dusch ihop, alltid lika mysigt :)

Längtar till imorgon, vill åka till Örebro nu och handla,
och om inte så längtar jag som tusan till på fredag då vi
ska på bio premiären, GUSCH, ge mig fredag NU!

Imorgon ska jag shoppa i Örebro, sen på onsdag nästa
vecka ska jag och mamma åka till tuna park i E-tuna. Dels
så lovade hon att fylla på min garderob efter som jag rensat
lite osv. Sen måste jag hitta en snygg klänning till min kära
kusins bröllop som jag ska på den 6 juni. Röd är snyggast
va ? eller ? vet inte riktigt vad jag vill ha för klänning.. Vit ska
man iaf inte ha för då "konkurerar man emot bruden", så vitt
är uteslutet. Men röd är väll rätt fint ? eller ? :p Ni får allt ta er
i kragen och hjälpa mig, jag har aldrig varit på bröllop tidigare.

Jag älskar shopping, det bästa som finns, hehe. Hoppas väskan
och plånboken finns kvar imorgon, annars får jag tröst köpa ett
par nya skor för att göra Chrille förbannad, haha. Han är trött på
mig och mina skor, haha. Men är det nått jag gillar så är det skor,
helt klart.

Måste komma ihåg hårfärgs-lappen imorgon så det blir rätt färg
osv, Madde får hjälpa mig att komma ihåg det.

Vi ska även förbi pappa och hämta min Rock-And-Blue skinnjacka,
för kommer bli för varmt med en tjock Everest-jacka och springa runt
i affärer.

Imorgon får min kära bonus sis sparken, skit tråkigt att hon vart en av dom
som drabbades i all denna varsel som varit.. men men.

Måste försöka sova snart, tisdag imorgon vilket betyder uppstigning
klockan 6 -.- USCH, dagen kommer gå segt med eftersom jag längtar
så mycket till att få köpa väskan och plånboken.

Later dude,

Kommentarer entry
Postat av: madde

Madde hjälper dig komma ihåg färgnings lappen :D (Y)

2009-03-30 @ 23:47:04
URL: http://norlingm.blogg.se/
Postat av: Thilda

det finns jätte fina klänningar på både gina och VILA just nu så där ska du säkert hitta någon :) Jag tycker du ska ha en turkos för det passar du jättebra i.

2009-03-31 @ 10:57:56
URL: http://discord.blogg.se/
Postat av: Malin

rött skulle säkert vara jättefint :D & skor kan man ju aldrig få för mycket av, eller hur :D

2009-04-02 @ 11:10:56
URL: http://malinmellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback