Kväller, sängen nästa,

Haha, Chrille tyckte han var så smart.. Jag står i duschen
och han står och tvättar händerna. Han drar bort draperiet och
skvätter kallvatten på mig, HEMSKT!
Men jag är smart så när han kommer in i duschen så har jag
dragit på kallvatten så jag tog duschgrejen och spruta kallvatten
över hela honom, hahaha ÄGD ! Så nöjd är jag, haha.

Ny duschad och klar för sängen,
Min dag har varit lugn, bara slappat och så. Målat lite har jag gjort,
sen bara tagit det lilla lugna. Jag och Madde gick och dela på en
pizza, var gott, men var ändå inte hungrig pga förkylningen.
Imorgon ska jag till mormor och morfar och äta, sen åker jag
hem till pappa, saknar att vara där, så känner att det är på tiden
att åka dit.
Mamma drar till sälen med några vänner imorgon, hade vart perfekt
att förfesta där på fredag, men nu är det ju så att det är nytapetserat
och alla möbler är undanplockade så är inge vidare bra place.

Men men,
Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback