Kväller,

Ligger ner bäddad i sängen med min kar, han sover dock.
Dagen har varit okej, dock varit grymt trött och mitt ben gör ont,
blåmärket blir bara värre och värre..
Sara kom och träffade mig idag när hon kom till Arboga efter
skolan, var riktigt trevligt faktiskt - tack sötnos.
Sen har jag pluggat lite och kollat på "Den rätte för Rosing", haha.
Lite små kul program faktiskt, tror inte hon kommer lyckas faktiskt.
Men det åter står och ser, har hört från en rätt säker källa att hon
hade pojkvän när hon startade programet, LOL, rätt sjukt tycker jag.
Men men, allt för uppmärksam het, och jag tycker hon var grymt
mycket snyggare när hon var med i BB mot vad hon är nu. Helt förstörd
ser hon ju ut att vara.

Men men, nu ska jag försöka plugga innan jag somnar,
Later dude,

Kommentarer entry
Postat av: Thilda

Hon är ganska sönderopererad nu. Dock var hon lite för fet när hon var med i BB, tycker jag :P

2009-03-04 @ 00:05:24
URL: http://discord.blogg.se/
Postat av: Karin

Du skoja inte, hon ser ut som skit nu i ansiktet - USCH!

Vadå fet ? när man är fet tänker jag på feta människor som är feta, hon var normalt byggd ? inte fet. Alla är inte pinnsmala, och tycker du hon är fet så lär jag också vara fet i dina ögon ? :p

2009-03-04 @ 13:03:17
URL: http://bergmank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback