Lördag,

Yes nu är det lördag.
Vaknade vid 11 av att Chrille väckte mig, mysigt. Jag gick upp och åt
lite frukost (för engångs skull), sedan körde Chrille mig till pappas jobb
för Lena ville se mina tänder och hon tyckte jag vart grymt snygg och att
mina tänder var grymt fina, och sa att jag nu kommer bli en kill magnet, haha.
Lena är så klockren. Jag fixade Maddes paket också, hon fyller 19 på fredag.
Gick även på systemet med Lena och pappa, så fick lite av Lena som jag ska
ha nästa fredag, för antar att vi ska dricka då, hehe. Sedan drog vi en sväng till öb,
sen hem till pappa och åt korv med bröd. Sen drog jag och pappa ut och körde
en sväng. Hämtade upp Sara, sen åkte vi till konsum och gick där iifrån till
engelkbrekts cafét, då Chrille ringde och sa att han skulle plocka upp oss, Tack
älskling.
Sen nu sitter jag här med Sara och pratar och dricker cola, bara myser. Var länge
sedan vi verkligen umgicks bara hon och jag, har ju hänt en del saker osv, Men
man måste kunna gå vidare och alla gör misstag. Vi har ändå vart vänner sen vi
var 12-13 år, hehe.

Nu ska jag vara social,
Later dude

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback