Måndag,

JAG HATAR MÅNDAGAR!
Allt löste sig mellan mig och Chrille inatt, så var bra det,
en stor klump försvann ur min mage.
Var jätte jobbigt att gå upp imorse, men när jag såg att solen
sken för fullt så vart det mycket lättare. Var trevlig emot Malin
också "Svara inte tillbaka för då vibrerar det och jag vaknar", haha.
Sorry, menade inte att vara otrevlig, kände bara att jag behövde
sova lite mer.
Gjorde mig iaf i ordning och gick upp till stationen, mötte Malin
där. Sen gick vi till skolan från stationen i Köping, usch gillar inte
detta blaskväder, men ändå skönt att det smälter bort. Känner
verkligen att sommaren får komma nu, längtar som tusan.

Min kusin ska ju gifta sig den 6 juni, och Chrille ska följa med på
bröllopet, vart riktigt glad, så mysigt att ha med mig honom vid min
sida. Lycka lycka lycka,

Nu måste jag gå till klassrummet har kultur och idé historia,
Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback