Måndag,

Snacka om att jag blivit kass på att blogga, har nog inget att skriva om
helt enkelt. Händer inget speciellt i livet precis.
Sålt min bruna skinnjacka nu, så himla skönt! av med ännu en till sak.

Skoldagen var seg, hoppade över första lektion pga att jag inte kunde det
som vi skulle ha prov på. Så kände att det var lika bra att skita i att åka dit.
Jag "missade" nämligen tåget, haha. Sen var det bara historian, och då letade
jag fakta om Napoleon som jag och Malin ska göra ett arbete om. TRÅKIGT.

Gick ifrån skolan en kvart tidigare innan jag slutade vid 13.30 eftersom att
jag skulle till tandläkaren idag. Så nu ska jag inte dit förens om ett halv år igen.
As skönt. Hann precis hem med 14.15 bussen också, så slapp vänta till 15
tåget, så det var himla skönt.
Gick förbi pappas jobb för att gosa med min lilla vovve som är magsjuk, stackarn.
Efter att ha varit där ett tag så mötte jag Madde, Chrille och Bosse på stan, och
knallade sedan hem med dom.
Mamma köpte med Spicy hot hem till mig, MUMS, var ett tag sen jag åt det. Sen
nu tänker jag bara ligga i Chrilles säng och slappa. För imorgon blir det en lång
dag för mig.
Först ska jag upp så jag hinner med 7.20 bussen, usch, så hemskt att åka
med den bussen, är alltid lika trött.. sen efter skolan vid 16.00 åker jag, Chrille,
Madde och Kalle till Örebro. Ska äntligen få shoppa det jag hittade, gusch vad
jag längtar.
Måste även köpa mig hårfärg så jag kan fortsätta med det jag håller på med,
hoppas det blir som jag vill snart.

På onsdag ska jag klippa mig, det ser jag fram emot, var ett tag sen jag klippte
mig faktiskt. Så ska bli skönt att få toppa håret lite, vet inte riktigt vad jag ska göra
med håret, men Cissi brukar alltid ha massa idéer till mitt hår, då hon tycker om
mitt hår väldigt mycket, haha.

Men men,
Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback