Måndag,

Jag kom upp tidigt idag, så jag hann ta ett bad innan jag gick
till tåget för att sedan åka till skolan.
Skoldagen var lugn, vilket var väldigt skönt.
Emelie hämtade mig kvart i 2, sedan bar det iväg emot Västerås.
Gick en runda på stan, det enda jag fick med mig hem var en deo.
Ska inte shoppa på ett tag nu, måste spara pengar eftersom jag
troligen ska tatuera mig. Redan valt ut vad jag ska göra och vart
jag ska göra det, så blir troligen i Mars.
Båda tatueringarna har med mitt förflutna att göra, en för att jag
förlorat personer som jag älskat och den andra för allt jag vart med
om men att jag ändå orkat tagit mig ur allt levande och aldrig gett
upp även fast jag vart nära. Och nu är jag fri ifrån allt, sen fyra månader
tillbaka, och jag hoppas att jag orkar hålla mig kvar ett tag till och
inte falla ner på botten igen.
Jag skulle aldrig tatuera nått som inte har en betydelse, inte en chans.
Så detta blir nog jätte bra, hoppas jag iaf.

Nu sitter jag hemma hos Chrille, lite små sur sådär.
Han åkte i snöstormen för att hämta en skit rötten 740, men men,
bilar är som sagt hans liv. Håller heller inte det han lovar, så måste
bli ändring på det va !

Usch jag är jätte trött, imorgon ska jag till tandläkaren, hoppas dom
tar ut tandställningen som dom sagt nu! annars blir jag fan sur.

I've been travelin on this road too long,
Just tryin find my way back home,
But the old me's dead and gone,
Dead and Gone,


Later dude,

Kommentarer entry
Postat av: Steph

aw vad och vart? :D tatueringarna då alltså haha

2009-03-03 @ 18:50:05
URL: http://warlock.blogg.se/
Postat av: Karin

Visar på msn :)

2009-03-03 @ 19:28:56
URL: http://bergmank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback