Onsdag,

Jadu riktigt jobbigt är det just nu.
Riktigt glad att jag har folk vid min sida, och min kära pojkvän,
behöver er mer än någonsin känns det som..

Jag älskar dig Chrille, hur mycket som helst !
Du är allt för mig, tack <3




Liksom först är du efter min bästa kompis, så nu har hon blivit
tvungen att lämna Arboga för en obestämd tid, och nu försöker du
få mig att säga vart hon befinner sig, tror du på fullaste allvar att
jag är så jävla dum att jag säger det till dig eller ? Och tänk att du
är så otroligt trög fattad när man säger "hon hör av sig när hon
kommer hem", "hon vill inte prata med dig, JAG vill inte att hon
pratar med dig", "tänker inte säga vart hon är, för det angår inte
dig ett skit" - vet fan inte hur många sådana sms jag skickat den
närmsta timmen, är nog en hel del. Det sjukaste är att du inte fattar,
men fortsätter det såhär att du ska börja hålla på mot mig med,
så säger jag att då kan du börja gräva din grav. Tro mig Chrille är
snäll, men han kan sitt om det behövs så låt mig och min vännina
vara, THAT'S IT!
Nu har du börjat ringt också, du är skrämmande.
Chrille ringer dig just nu för att snacka, hoppas du fattar nu, för du
skrämmer mig och en av dom som jag älskar mest på denna
planet ! FYFAN !
Låt oss bara vara nu, snälla..

orkar inte,
Later dude

Kommentarer entry
Postat av: Natasha Roxy

usch vad hemskt://

2009-03-19 @ 01:18:01
URL: http://crazydoll.blogg.se/
Postat av: Thilda

men polisanmäl karin!!

2009-03-19 @ 11:18:43
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback