Trött as hell,

Jag är verkligen helt död.

Gick upp klockan 6.00 imorse, och det var en ren pina, att gå upp ur
en varm skön säng när pojkvännen ligger kvar och sover sött är verkligen
jätte jobbigt, haha. Men jag kämpade mig upp trotts allt.

Kom till skolan, började med form, dom hade dock inte bränt mitt fågelbad
eller min fruktskål så kunde inte jobba vidare på det. Så istället vart det till att
börja grund måla väggen i estet-korridoren som vi ska måla om. Fyfan vad
jobbigt det var, trodde verkligen att jag skulle dö. Stå och rolla den där väggen
upp och ner fram och tillbaka, andas in den där starka hemska doften ifrån
färgen som man fick huvudvärk av, usch. Men till dagens slut så vart vi iaf klara
med den, skönt.

Fick också reda på idag att jag klarade matte provet, tror ni jag vart glad eller?
Gud vad skönt det var, yes!

Vi fick också sluta tidigare ifrån bilden som vi har på em, så jag och Malin hann med
14.15 bussen hem till Arboga vilket var skönt, för man vart grymt sliten av att måla
väggen - tro det eller ej.

Malin gick med mig hem efter skolan för att kolla på två par skor som hon kanske
skulle köpa, och oh jah, hon köpte dom, så nu vart jag av med dom också, hehe.
Nu ska jag rensa bland alla mina väskor och se om det finns något med bra kvalité
och så, så kanske jag kan sälja dom för kanske 100 kr, vem vet :p får se vad jag har
för nått som bara ligger hemma och blir dammigt.

Anyway, efter att Malin köpt skorna så gick jag för att möta Madde för hon skulle
köpa snus, sen hann vi hem en liten stund innan Kalle kom och hämtade oss.
Vi åkte hem till min pappa för att hämta min skinnjacka eftersom jag höll på att
smälta bort i min tjocka vinter jacka.
Sen släppte dom av mig så jag kunde gå upp och byta om medans dom åkte
för att tanka och plocka upp Puh. Sen kom dom och hämtade upp mig och Chrille,
sen bar det av emot Örebro.

Grabbarna släppte av mig och Madde på Marieberg, och Madde hittade värsta kapet,
skit fina klackskor för 99:-, dom hade kostat 400 tidigare, så var ju rena rama kapet, haha.
Jag vart dock besviken, för väskan jag skulle köpa fanns inte kvar i vinrött som jag ville
ha, så vart en vit istället, dock var ju den snygg den med och passade perfekt till mina
vite converse skor. Så vart den väskan och sen en vinröd plånbok av samma märke.
Köpte även 3 trosor, ett armband, läppglans och sedan en present till Sara eftersom hon
fyllde år i Måndags.

Vart Max också innan vi åkte hem till Arboga igen, skit gott var det.
Väl i Arboga så åkte vi hem till Kalle för att kolla på film, så vart det innan vi åkte hem.
Nu ligger jag i sängen med min lilla pojkvän.

Hittade endel som jag ska köpa på onsdag när jag och mamma ska in till Tuna Park, hehe.

Men men, nu blir det till att sova är grymt trött. Bilder på det jag köpte kommer in imorgon.
Later dude,

Kommentarer entry
Postat av: madde

Ehja rena rama kapet :D haha, skit nöjd! kanske kan inviga dom på fredag om det är fint väder xD

2009-04-01 @ 00:39:37
URL: http://norlingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback