Yes,

Tankarna bara flyger fram och tillbaka.. Vad är rätt och vad är fel?
Ibland blir jag rädd för dom och osäker, ibland känns det bara så
himla rätt.. just nu är det så himla rätt!
Nu känns det som att allt som snurrar och går är det lättaste och
att det är så som tankarna går, och att det är det som borde vara..
Jag har ingenaning längre.. vet inte ens vad jag ska göra, eller hur
jag ska få tankarna att försvinna...
Inte lätt att prata med folk heller när man får till svars "äsch, är väll
ingenting" eller "herregud, du måste kunna lämna saker bakom dig"
OKEJ! Ni kanske är sånna som kan det, ni kanske inte har upplevt
sånt som jag har gjort, och då kan jag säga att ni inte vet ett skit hur
det är eller hur det  kan vara.. Ni kan heller inte komma och säga
"jag förstår dig" när ni inte ens gör det, när ni upplevt mitt liv, då kan
ni komma och säga det, men inte annars. Varför ens prata med folk
som inte ens lyssnar ? eller BRYR sig för 5 öre,

Hur  ska man kunna somna nu ? Jadu...
Later dude,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback