091104

Fortfarande sjuk .__.
Sovit hemma hos pappa och Lena de senaste två nätterna,
efter önskemål från pojkvännen så är jag nu hemma hos
honom och ska sova med han, dock så sover han redan,
har smittat ner honom och hans bror, lyckat. Madde känner
sig också risig så vi får väll se om hon blir lika sjuk som oss
också, usch inge vidare alls.

Biljetterna till New Moon har släppts! längtar grymt mycket,
Twilight är nog en av de bästa filmerna jag sett, absoluta favoriten
är det iaf!

Och SNÖ :O Idag när jag vakna av att Mazze hoppade upp på
mig så bara vräkte det ner snö! BLÄÄÄ!

Grattis till min mormor som fyller år idag <3
Är inte avunsjuk på hon och morfar som är nere i
Spanien i tre veckor, inte alls :p haha.


Ne nu ska jag slå på en film och krypa ner hos pojken min,
hoppas ni håller er friska :)
hörs hej!

Kommentarer entry
Postat av: Steph

Ah håller på att bli förkyld jag med :(

2009-11-04 @ 22:53:40
URL: http://cidien.blogspot.com
Postat av: ann

det är sånna tider nu , jag är okså sjuk !

2009-11-05 @ 11:53:15
URL: http://annselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback