091007

Sitter i skolan och har grafisk illustration, inge vidare roligt faktiskt..
Men det funkar, håller på och gör en kalender. Som tydligen skulle ta
resten av terminen, HAHA säger jag bara. Vi är snart klar med den
allihopa, så vet inte hur hon tänkt. Men men, skönt för då kan man ta
det lugnt och inte stressa en massa. Utan man hinner med annat också,
som att blogga t.ex.

Jag och Chrille sov hos pappa och Lena inatt, i nya lägenheten. Den är
rätt okej förutom att halva mitt rum är ett kontor. Men är ju som sagt
inte där så ofta så gör väl inte så jätte mycket. Mazze sov självklart med
oss eftersom han inte får sova med pappa och Lena, så hade jag inte hjärta
att be han gå ut ifrån rummet när han väl sov där.. så han fick ligga kvar.

Ikväll åker jag och Malin till köping och ska dansa, pjuuhh.. börjar bli jobbigt
nu med förberedning och träningarna, mycket åk fram och tillbaka. Men snart
är det peremiär så då kör vi från den 24 oktober till i slutet av November. Hela
helgerna (fredag, lördag och söndag), det kommer bli jobbigt om nått! Men
tror det blir kul, ne nu ska jag slappa lite

later aligator

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback