091013

Idag pallrade jag mig till skolan, igår orkade jag inte alls gå dit. Var verkligen
helt slut efter heldags repet som vi hade i söndags. Känns inte som jag hunnit
slappnat av ordentligt heller, tyvärr. Men nu är det snart höstlov - JIPPIE :D
Kan säga att det verkligen är efterlängtat, iaf ifrån min sida.

Jag och Malin åkte med Ann ifrån skolan idag, Ann skulle nämligen tatuera sig
och jag följde med som stöd. Innan vi åkte hem till Malin så hoppade vi in på
pizzeria Viking och köpte med oss lite mat, vart en kebab pizza för min del - MUMS!

När Ann väl skulle göra sin tatuering så vart jag jätte sugen på att göra en, så
vi byggde på min text som jag har på vristen, vart två blommor - Lägger in bild snart.

Har varit hem till mamma och ätit nu ikväll, vart rolader och det var fin fint. Snart
ska jag och Chrille titta klart på nya Harry Potter som vi började titta på igår med
orkade inte se klart den, så blir till att se sista delen ikväll istället :) blir myspys

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback