091014

Sitter i skolan och har piss tråkigt, har grafisk illustration - SUCK!
Somnar snart.. eller nej det gör jag inte, för jag sitter och kollar på
kläder och skriver ner på en liten lista vad jag ska köpa för nått, haha.
Allt för att fördriva tiden, drygt 1 h kvar tills vi slutar. Sen har alla
studenter möte i Aulan, så ska dit och lyssna på det.
Efter mötet så ska jag och Malin gå ut och äte någonstans, sen blir
det rep på kvällen vid 18.00. Skit kasst att vi inte hinner hem mellan,
men men kommer vara död ikväll. Skönt att jag börjar 14.10 imorgon,
då får jag sova ut.

Måste hinna plugga lite också, har prov imorgon i arbetsmiljö och säkerhet.
Men känner mig inte nå sugen alls faktiskt, så blir väl bara att kolla igenom
det lite fort och sen gå på magkänsla imorgon, haha.

Snart helg igen, skönt va?
Ändrade planer inför helgen också, åker till Kalmar på fredag tror jag. Blir
ner och hälsa på brorsan och hämta hans TV. Ska bli kul, inte träffat han
sen den 24 Augusti, dagen innan vi åkte till Mallorca.

Men men nu ska jag glo vidare,
Later

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback