091017

Igår åkte jag och pappa till Kalmar för att hämta min
brors TV som gått der igen. 10 h bilåkandes blev det
alltså igår, jag körde nog 6 h av dom timmarna. Det
var kul men jobbigt, hehe.

Iaf så fick jag träffa min bror och det var kul :) vi åkte
in till centrum i Kalmar och gick och åt på en grekisk
restaurang, maten smakade faktiskt riktigt bra. Vi satt
och pratade om allt mellan himmel och jord.

Runt 17.00 åkte vi mot Arboga igen, var hemma runt 21.00.
Var hem till Malin och hämtade min skolkatalog och foton.
Vart ju rätt okej faktiskt, orkar inte ens klaga :P

Somna ganska omgående när jag krypit ner i sängen,
helt slut var jag -.-

Och idag är det en sådan dag som man vill krypa ner under
täcket och stanna där, så grymt kallt ! USCH !
Ge mig sommar, ja tack :P

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback