091019

Är för trött för att skriva ett långt blogg inlägg.

Dagen började med skolan, jobbade med min kruka,
orkar inte gå in på detalj mer än att jag vart på grymt
dåligt humör.
Hem till arboga, fixade foto, in en snabbis på pappas jobb.
Jag och Chrille gick hem till mamma och väntade på att
hon skulle komma med Spicy mat, MUMS!
Efter det åkte jag hem till Malin i väntan på att Marit skulle
komma och hämta oss, vart en kopp te och så. Sen till Köping
för att repa, gick faktiskt bra.

Hämtade upp Chrille hos Jimmy och åkte sedan hem till
honom, nu blir det snart film och mys :)

Krya på dig Ann <3

Later aligator, hörs KANSKE imorgon

Kommentarer entry
Postat av: ann

tack baby <3

2009-10-20 @ 18:24:46
URL: http://annselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback