091810

Helt plötsligt är det söndag, om en vecka är det lov - SKÖNT!
Ska verkligen vila ut i veckorna, dock tänker jag unna mig nått
roligt. Dock så kommer vi ju köra föreställningen hela helgerna
nu efter denna, premiären är på LÖRDAG ! nästa helg, jag kommer
DÖ! Nej då får vi väll inte hoppas på, hehe, kommer nog gå fin
fint. Hoppas jag iaf :p

Idag har jag inte gjort mycket alls, bara slappat. Pappa plocka upp
mig och Chrille för han behövde hjälp av Chrille till att ta bort takboxen
från bilen, så ska Chrille försöka laga snöslungan åt pappa så körde
den till Chrilles garage. Så idag har det varit en riktig slappis dag,
men det är man väl värd ibland ? ;P

Igår åkte jag med Chrille och Puh till Jimmy och glodde på en kass
film, säger då de att killar inte kan välja filmer för 5 öre ;D
Efter att glott på den kassa filmen, Jimmy somna till och med, så åkte
vi till Medåker och kollade läget på festen som var där. Träffade på
Albin som inte har alla indianer i kanoten fortfarande, haha, så träffade
jag goa lilla Sofia också :) Det var trevligt. Sedan gled vi bara runt i
stan, träffade på Kalle, Madde och Linda med - inget ovanligt :p dom
är det iaf alltid lika kul att träffa :)

Later aligator

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback