Kolla in detta :)

Tog ju kort på Maddes katt för några dagar sen, så fick jag ju den
där roliga bilden när hon gäspar. Så tänkte att jag skulle skicka in
den till någon tidning, så kom jag på att expressen har en djur sida,
så då skickade jag in bilden när hon gäspar, denna bild om ni minns :


Så när Bosse kom hem idag (Chrilles pappa) så härjar han om att vi
skulle gå in och kolla på expressen och titta, och gissa vad ? Smilla hade
blivit "Veckans djur" :D lite små kul sådär faktiskt, hehe.

Titta här :


Kolla :P Veckans djur är Maddes lilla Smilla och kortet som jag tog av henne :)
Här är länken till sidan där hon finns : http://www.expressen.se/husdjur/1.549047/lasarnas-husdjursbilder?entryId=545930&image.arcive.page=4

Nu ska jag kila hem till mor min och äta, skriver sen, har lite
att berätta :)

Hej så länge,

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback