Köping nästa,

Kom hem från skolan med 15 tåget, gick förbi på pappas
jobb och pratade om morgon dagen eftersom vi ska åka
till Kalmar och hälsa på bror :) Ska tydligen bli riktigt busväder
imorgon. Men hoppas att det är lugnt när vi åker iaf.

Ska bli kul att träffa bror, har inte träffat honom på ett tag nu.

Nu väntar jag på att Malin och hennes mamma ska komma och
hämta mig, ska till Köping och repa. Inte långt kvar nu tills
premiären, den 24 är den, oj oj oj. Men det kommer gå fint
hoppas jag på iaf. Händer himla mycket nästa vecka och jag
hoppas att jag har turen på min sida hela veckan ut :)

Ikväll blir det till Kalle och glo film, blir välla trevligt skulle
jag tro. Får se om vi hörs något mer, i sådana fall blir det
ett litet natti inlägg eftersom jag ska upp tidigt imorgon när
vi ska åka till Kalmar.

Hej så länge :)

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback