Så var det söndag igen,

Nu är helgen över, imorgon är det måndag igen och en ny vecka har
börjat. Tiden går så grymt fortl, redan Oktober? Till och med snart
mitten av Oktober? Känns verkligen i vädret nu, kallt, blött och regn!
Allt känns så grått och trist så fy, usch! Fast det är mysigt så länge
man ligger inne under en varm filt och tända ljus. Det är vad jag
gillar med hösten, hemma mys med ljus, halsdukar och uggs!
Dock har jag inte hittat några uggs än, var ju dum och slängde mina
som jag hade förra året. Skulle väntat med det tills jag verkligen hade
ett par nya. Det är nackdelen med att ha storlek 35-36, hittar aldrig
skor som passar. Men men, får dra iväg på Sverige runt så jag hittar
dom i rätt storlek, haha.

Igår hade jag körlektion och det gick skit bra, kul var det med.
Sen vart det massa regn och rusk väder usch.
Jag, Chrille, Kalle och Madde åkte ut till Tjabo och körde på stubben,
eller vad det heter, gick ju inge vidare med Kalles bil, men äsch, säkrast
att ta det lugnt.
Sen vart det in till Arboga igen, jag coh Madde hoppa av och grabbarna
drog till garaget.
Jag gick och hälsade på pappa och Lena i nya lägenheten. Var trevligt,
var ett tag sen jag var där. Såg att ena katten har blivit riktigt tjock mot
var hon har varit förut, men det är bara bra.
Kalle, Chrille och Madde kom och hämtade mig och vi åkte runt resten av
kvällen.

Idag blir det slappar dag, Chrille ska färga håret på mig, vi ska till
mamma och äta. Så blir bara chill idag - skönt!


Kommentarer entry
Postat av: Steph

Är ju sjukt mysigt att tända ljus och mysa under en filt, däremot inte så skoj när man måste ut i regnet!

2009-10-04 @ 16:40:42
URL: http://cidien.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback