Äntligen Amanda Jenssen!

Nu kommer äntligen en av favoriterna med ny skiva igen, long time no see
Amanda Jenssen.
Den 28 oktober släpper hon en ny skiva som heter Happyland, det ser jag
verkligen fram emot. Amanda har varit en stor favorit enda sen hon var med
i Idol 2007. Älskar hennes stil, hennes röst och hennes typ av musik. Hon vågar
verkligen vara sig själv, hur många artister springer barfota på scen? Jag har
inte sett någon annan än Amanda gör det iaf. Hon vågar helt enkelt vara sig
själv, och det är nog det jag gillar mest.
Tror även att det är så att antingen älskar man henne eller så tycker man inte
om henne alls, fast jag vet inte ? Vad tycker du om Amanda Jenssen?

Det bästa hon gjorde under sin tid i Idol var iaf när hon sjöng Halleluja, jag fällde
tårar när jag såg det. Så mycket känsla, kändes så äkta.

Go Go Amanda Jenssen
, ser verkligen fram emot hennes nya album!



http://www.expressen.se/noje/musik/1.1725195/amanda-jenssen-slapper-nytt-album





Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback