Det börjar bli sent,

Ja nu börjar det bli sent och jag är fortfarande inte klar med min
samhälls uppgift -SUCK- Men jag kämpar på förfullt, och nu kom
mannen hem så nu blir det lite svårare att plugga kanske, haha.

Ni anar inte vilken lättnad det är att vara klar med teorin, jag har
kollat på pappret där det står att jag är godkänd hur många gånger
som helst för att kolla att det verkligen är sant, att jag verkligen
vart GODKÄND! och texten har inte ändrats hitills iaf, haha, så
tror nog att jag klara den på riktigt. Men det känns så overkligt,
trodde verkligen inte att jag skulle klara det, jag överträffade
verkligen mig själv! Jag kan faktiskt, haha.
Jag ringde pappa direkt när jag klara provet, men han svarade
inte så då ringe jag Chrilles pappa och han vart glad som alla
andra vart och jag kände att tårarna tryckte på, men jag höll
tillbaka dom, först när jag pratade med Lena så började jag gråta
av lättnad, skratta gjorde jag också, haha. Det var som en otrolig
lättnad, grymt skönt. Kan bara tänka mig hur jag kommer bli den
dagen jag får körkortet i handen! hahaha, kommer grina som satan.

Ne nu måste jag skriva klart,
Puss och Kram :*

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback