Hello,

Jag har verkligen inte haft tid att blogga, vet inte vad min tid går
åt till.. eller jo.. plugg, plugg och åter igen plugg. Men snart är det
klart så då kanske jag har tur att skriva om ni har tur ;D

Idag är jag trött, och har ont i huvudet. Har iaf slutat med penicilin kuren
som jag åt när vi kom hem ifrån Mallis. Det är grymt skönt att vara
klar med den, för den smaka inge vidare och nu har jag inte ont längre
och alla såren är borta - FINT! så nu är den avklarad och jag är frisk.

Skolan idag var helt okej, men Grafisk illustartion - kan man ha tråkigare
på en lektion? Nej jag börjar tvivla på det, herregud säger jag bara.
Jaja förhoppningsvis är man snart klar med dom två uppgifterna vi
ska  göra denna termin eftersom den första är avklarad. Så har bara
kalendern kvar nu.

Imorgon är det studiedag, plugg plugg plugg. Sen på fredag blir det till
skolan och måla på min målning som jag håller på med i olja, sen bär det
av till Örebro för att förbruka lite pengar. Känner verkligen för att köpa
mig en stor stickad tröja, mysigt att ha nu i höst när kylan börjar komma.

Nu ska min egna designer få fixa min sida,
Later

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback