Long time no see,

Nu var det ett tag sen jag bloggade, sist var samma dag som vi
åkte till Mallorca. Lite mer än två dagar sen -.- ber om ursäkt men
jag har varit sjuk, och är det fortfarande, äter penicillin eftersom jag
fick en bakterie i kroppen på mallorca. Denna bakterie gjorde att
jag fick blåsor som sedan vart stora sår, kan säga att det inte var
speciellt skönt, men nu är det borta och såren som blev håller på
och läker.
Dock så mår jag illa av penicillinet jag får, och tappar aptiten. Jag har
sex dagar kvar att äta dom också, två tabletter om dagen. Bara hoppas
att det blir bättre, men det tror jag. Huvudsaken är att såren försvinner.

Vi hade det iaf perfekt på Mallorca, hur skönt som helst, 3 dagar det var
mulet och det kom lite regn en av dom dagarna och man kan knappt kalla
det regn heller.
Men var verkligen skönt att komma iväg från Arboga och få kommer till
värme, kunna sola och bada, det var verkligen guld. Bara ätit god mat och
njutit av det livet har att erbjuda.

När jag var på Mallorca så läste jag Stephenie Meyers bok serie, "Om jag kunde
drömma
", "När jag hör din röst" och "Ljudet av ditt hjärta", det är böckerna
som Twilight filmerna är baserade på, och jag kan säga att om ni inte har läst
böckerna så GÖR DET! Dom är verkligen grymt bra, bästa böckerna jag läst,
hade inte med mig den fjärde boken ner "Så länge vi båda andas", men pappa
hade köpt den till mig så jag fick den i bilen när han hämtade mig och Chrille
på Arlanda, så den håller jag på och läser nu, får inte läsa när Chrille är hemma
för han tycker jag är så tråkig, haha. Men men, väldigt bra böcker iaf.

Bilder från resan kommer upp senare när jag använder min mini-pc, orkar inte
starta den nu nämligen.
Men vi hörs sen,
later

Kommentarer entry
Postat av: Steph

Läste ut sista boken igår faktiskt, skitbra är de :)

2009-09-15 @ 13:35:12
URL: http://cidien.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback