Studiedag,

Idag var man ledig ifrån skolan, dock vakna jag ju självklart
när Chrille gick upp. Lyckades somna om en stund iaf innan jag
skulle gå upp för att träffa Linda. Maddes lilla kissemiss var inne
hos mig också, hon är så GO! Helt klart den sötaste katten, dock
lät hon mig inte sova så mycket, men det gjorde ingenting. Och
nu ligger hon på datastolen och sover, så söt!

Bokat och klart imorgon, herregud! Kommer jag klara detta? helt
ärligt så vet jag fan inte... men jag hoppas på att jag klarar det
iaf. Självkänslan förstör en hel del, men ska försöka peppa upp den.

Imorgon efter skolan åker vi till Örebro för shopping, ska köpa ett
par nya uggs, blir ett par beige/bruna tror jag. Köpte ju gråa i
augusti förra året och hade dom tills dom gick sönder detta år, så
skulle vara kul med annan färg. Ska även titta efter en stickad tröja,
och en halsduk. Dock har jag nog redan hittat halsduken jag vill
ha, men ska se om jag kanske hittar ngt liknande i Örebro imorgon.

Later

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback