19 feb,

Nu har man kommit hem, var duktig och gick till skolan idag
fast jag egentligen inte kände för det alls, men min nya tavla
lockade så mycket så jag åkte in trotts allt :)
Slutade 11.15, gick upp på stan och mötte upp mormor och morfar,
åkte med dom hem och åt mat. Mormor kom ner med en hel kasse
full med massa köks saker som hon köpt till mig som jag ska få
när jag flyttar hemifrån, och hon har tydligen massa mer som jag
ska få också, det gillas! :)



Sedan knallade jag hem till Pappa och Lena, Lena hjälpte mig
lite hur jag ska skriva CV och personligt brev eftersom jag ska börja
söka jobb nu.
Så nu ska jag fortsätta skriva på det så jag får det klart så snart som möjligt!

Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback