Thomas Sabo

Fick ett Thomas Sabo berlock av min
goa pojkvän (eller ska jag skriva fästman...? nej låter
bättre med pojkvän
), fick ett rött hjärta av honom
i alla hjärtans dag present :*


Så ser det ut :) hihi, jätte gulligt tycker jag <3

Nu när jag har rast så sitter jag och tittar igenom
berlocker till mitt Sabo armband som jag kan tänka
mig att ha och på dom som jag har (:


Dom här berlocken har jag på mitt armband,
En vit pärla med en liten fyrklöver (tur)
Rosa Cadillac som jag fick när jag tog mitt
körkort ;P
Sen det rosa Peace märket (:
Så har jag ett K också,

Plus det där hjärtat jag fick av Chrille (:


Denna rosett tyckte jag var jätte söt, funderar på
om jag kanske ska skaffa in den idag ((:


Denna sko ska också få komma in i samlingen
nu när jag ska börja samla på röda berlocker också (:







Kommentarer entry

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback